mandag 28. mars 2011

Tur til byen

Hei og god mandag!

Hverdagen har innhentet meg og arbeid står for tur. I dag har jeg vært i Skien og levert bilen på verksted og fått meg en flott leiebil! Med nyvasket Transporter fra Star Bil og flott vårvær kan man ikke klage! SJEKK sola skinner i dag, hipp hipp :)



På vei hjem fra Skien skulle jeg kjøre via Herre for å levere noen varer og reagerte med både sjokk og vanntro da jeg så en kogg som hadde synki rett ved Svanviksvingen! Og som om ikke det var nok hadde noen tilogmed kastet en en rød kanne ut på isen! Makan til folk...









Mellom Svanviksvingen og Herre skjedde det plutselig noe spennende. Midt her ute i ødemarka møtte jeg plutselig en syklist! Jeg vinka og tok bilde av han, men han kikket bare rart på meg når jeg kjørte forbi... Litt fornærmet ble jeg en smule ukonsentrert på kjøringa, men skjerpet med fort når jeg så at det var stort veiarbeid på gang her oppe. De hadde satt opp en stor sperring inntil autovernet, men jeg kunne ikke se hva de egentlig drev med, så jeg kjørte forsiktig forbi.







Dette ble veldig mye inntrykk på en gang, så når jeg kom til Herre og så at noen hadde parkert en gammel Volvo i en snøhaug rett ved kirken, orka jeg ikke mer...jeg bare MÅTTE hjem å blogge om alt som hadde skjedd!






Sist men ikke minst, husk...det SKJER i Bamble :) Følg Losene videre på nye eventyr :)

Erik

4 kommentarer:

  1. Hahaha, artig skrevet Erik! :) Morsomt blogg innlegg! Skjønner at det skjer store ting i Bamble fortiden... ;) Klem Elise

    SvarSlett
  2. Ja, det får'n si...her det skjer ;D

    SvarSlett
  3. Jepp, hvis du bllir følger av min hobbyblogg... ;) Hihi.. :)

    SvarSlett